close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מגוון מטבחים מעוצבים קטלוג 2020

מערכת שורשד תשרי, תשפא22/09/2020

המטבחים המעוצבים ב-2020 מגיעים בסגנונות שונים וגימורים שונים ממה שהורגלנו עד כה. אלו מטבחים פרקטיים ונוחים, הניתנים לעיצוב אישי ומספקים את הצרכים שלכם. המאמר יעסוק בשני סגנונות לעיצוב המטבח

תגיות:
המטבחים המודרניים
מטבחים מודרניים הם מטבחים בהם העיצוב פשוט ונקי. אלו מטבחים שניתן לפתוח ולשלב באותו חלל עם הסלון. חומרי הגלם בהם עושים שימוש במטבחים אלו הם נירוסטה, זכוכית ופרזולי מתכת. ארונות המטבח עשויים מעץ וניתן לשלב עליהם חיפויי זכוכית. המשטחים עשויים משיש או מנירוסטה, ויכולים להיות שימושיים באמצעות אי רחב המשמש את בני המשפחה לאורך היום. מצד אחד הוא יהיה פרקטי לאפייה ובישול, ומצד שני ישמש כשולחן אוכל. יתרון נוסף במטבחים המודרניים הוא האלגנטיות והיוקרה שהם משדרים. השימוש במכשירי חשמל מתקדמים כמו תנור בילד אין המצוי בתוך
נישה, לא רק שהוא שומר על קו אחיד, הוא יעיל ונוח. לתנור כזה יכולים להיות שני תאי אפייה נפרדים, כך שניתן לאפות אוכל כשר ללא הכשרת התא בין אפיית בשר לאפייה חלבית. כלומר, תא אחד משמש לאפייה בשרית והתא השני לאפייה חלבית, ולמעשה אלו שני תנורים שונים המשולבים ביחידה אחת.

פחות אלמנטים ויותר אור
מטבחים מעוצבים מודרניים מתאפיינים בצבעים בהירים הפותחים את החלל. הצבעים האידיאליים למטבחים מסוג זה הם: לבן, שמנת, בז' או אפור. חשוב לשחק עם הגוונים בין הארונות לשיש, כדי לקבל מראה מושלם. בנוסף, למטבחים אלו לא צריכים להיות יותר מדי אלמנטים, למעט פרזול הידיות ושני כיורים. ישנם גם מטבחים ללא ידיות בארונות, שניתן לפתוח כל ארון בלחיצת אצבע. כאשר המראה פשוט וכולל מעט אלמנטים, נוצרת אשליה של מטבח גדול. בהתאם לכך, גם האור הנכנס למטבח משפיע על התחושה בחלל. לא משנה מה הסגנון של המטבח, האור יוצר אשליה של עומק וגודל. את האור ניתן לקבל באופן טבעי מהחלון, אך מומלץ לשלב גופי תאורה עם אור חזק במרכז התקרה, וספוטים מתחת לארונות בתאורת לד.

המטבחים הכפריים
מטבחים כפריים מעוצבים באופן המעניק לבית יותר חמימות והרגשה ביתית. אם אתם מתחברים לסגנון זה, תוכלו לשלב בדירה מטבח עם ארונות מעץ מלא של בוק, אלון, אגוז או אורן בצבע הטבעי שלהם, או עם ציפוי פולימר בצבעי אדמה המתאימים לסגנון. העץ המלא נותן למטבח את המראה הכפרי שלו, אך ניתן להשתמש גם בעץ סנדוויץ' עם ציפוי פורמייקה או פולימר שהוא יותר זול מהעץ המלא. החיפויים המתאימים לסגנון הם משטחי שיש לסביבת הבישול ואריחי קרמיקה או אבן לקירות. תנו דגש גם לפרזולי הידיות המעוצבות שמתאימות לסגנון זה. במטבח ניתן לשלב קלפה מזכוכית חלבית לארונות, טפטים, וילונות פרחוניים, גופי תאורה עם נורות צהובות, עציצים, מוט תלייה לסירים ומחבתות ואי עם חיפוי עץ וכיסאות בר בהתאם. גם במטבח בסגנון זה, אל תוותרו על שני כיורים שבהחלט ישתלבו יפה איתו ויעשו לכם חיים הרבה יותר נוחים.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה